Hírek

Okmányirodai ügyintézés

Okmányirodai Osztály

A Kormányrendelet az okmányirodák vonatkozásában az alábbiak szerint rendelkezik: az okmányiroda a járási hivatal törzshivatala szervezeti egységeként működik és az ország területére kiterjedő illetékességgel ellátja a külön jogszabályban hatáskörébe utalt feladatokat. A hivatalból indult – megjelölt feladataival összefüggő – eljárásra az az okmányiroda illetékes, amely járási hivatal illetékességi területén az ügyfél lakóhelye, ennek hiányában tartózkodási helye (székhelye, telephelye) van.
Okmányirodai feladatok a teljesség igénye nélkül: polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartása; útlevél-igazgatási ügyintézés, gépjárművekkel kapcsolatos ügyek intézése, diákigazolványok.
OKMÁNYIRODAI OSZTÁLY
BUDAKESZI, Dózsa György tér 25. 
 H:   8.00−20.00
 K:   8.00−20.00
 Sz: 8.00−20.00
 Cs: 8.00−20.00
 P:   8.00−20.00
Személyazonosító igazolvány: 06-23-457-563
Lakcímigazolvány: 06-23-457-701
Egyéni vállalkozás, Ügyfélkapu:  06-23-457-553
Gépjármű ügyintézés: 06-23-457-562
Vezetői engedély: 06-23-457-700
Útlevél: 06-23-457-552
fax:  06-23-453-950

 

Adatletiltás

Adatszolgáltatás

Egyéni vállalkozás

Gépjármű ügyintézés

Okmánykiállítás

 

Okmány elvesztése, találása

Ügyfélkapu regisztráció

További informciók:
Közigazgatási és elektronikus Közszolgáltatások központi Hivatalának honlapja
www.nyilvatarto.hu  (letölthető nyomtatványok)
Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala
Központi Okmányiroda
Járási Hivatalhoz tartozó települések:
Cím:
1133 Budapest XIII.,
Visegrádi u. 110-112.
Telefonszám: Központi Okmányirodai ügyekben általános és konkrét tájékoztatás a 1818-as Ügyfélvonalon kérhető, ahol a munkatársak a nap 24 órájában állnak az ügyfelek rendelkezésre. Külföldről az Ügyfélvonal a +36 (1) 452-3622 számon érhető el. A konkrét ügyekről szóló kérdéseket, az Ügyfélvonal diszpécserei munkaidőben hivatalunk munkatársaihoz kapcsolják.
Fax: 06 (1) 443-5761
e-mail: kozponti.okmanyiroda@mail.ahiv.hu
Honlap: www.kekkh.gov.hu
Ügyfélszolgálat:
Kezelt ügytipusok: Járműigazgatás
Személyazonosító igazolvány
Útlevél
Ügyfélkapu
Vezetői engedély
Interneten is
kezdeményezhető
ügytipusok:
Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa
Személyi igazolvány ügyek
Útlevél ügyek
Ügyfélkapu
Vezetői engedély ügyek2013. január 01. napjától a KEKKH kizárólagos illetékességébe kerülő ügytípusok:
1. a “V”, az “SP” és a “CD” betűjelű ideiglenes, továbbá az “DT”, a “CK” és az “OT” betűjelű különleges rendszámtábla kiadásával kapcsolatos feladatok
2. az egyénileg kiválasztott rendszámtábla megválasztásának és az egyedileg előállított rendszámtábla legyártatásának engedélyezésével kapcsolatos feladatok
3. a külföldi vezetői engedély honosításával kapcsolatos feladatok

2013. január 01. napjától a KEKKH Budapest és Pest megye területére kiterjedő kizárólagos illetékességgel ellátandó ügytípusok:
1. a “P”, és a “Z” betűjelű ideiglenes rendszámtáblával kapcsolatos feladatokat
2. a sárga rendszámtábla kiadásával, továbbá az ilyen jellegű járművek üzemeltetési jellegével, annak változásával, üzemben tartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos feladatokat.

Ügyfélfogadási idő / Nyitva tartási idő: H:    8:00-20.00
K:    8:00-20.00
Sz:  8:00-20.00
Cs:  8:00-20.00
P:    8:00-20.00
SZ:  8.00-14.00
V:    8.00-14.00
Információk:
Időpontot foglalni csak munkanapokra lehet:
  • ügyfélkapun belépve a www.magyarorszag.hu oldalon, az internetes okmányiroda rovatból
  • telefonon a 1818 Ügyfélvonalon 3.1 menüpont alatt
  • e-mailen az idopontfoglalas@mail.ahiv.hu címen
  • személyesen a Központi Okmányiroda ügyfélszolgálatán
elkészült okmányok átvétele: Véső utcai bejáratnál
Illetékfizetéssel kapcsolatos
információk:
Illetékfizetésre bankkártyával, illetve az okmányirodában található postai kirendeltségen van lehetőség.